
Ja, så fick jag äntligen min reklamerade stans från CiLi in Papers, jag reklamerad den i maj… och alla de hade i butiken hade samma problem. Nästa gång jag frågade var de slut hos leverantören skulle få den i början av augusti… ingen stans kom, så jag gjorde en ny förfrågan den 30 augusti och fick då till svar att man nu hade en dispyt med Sizzix om de var fel på stansarna eller inte… men att man istället för att det skulle lösa sig skulle beställa hem en ny stans till mig. Jag blev väldigt besviken att de inte givit mig någon som helst kompensation för den långa väntetiden… jag köpte en vara från deras butik, jag reklamerade den och varit väldigt tålmodig må ja säga! Jag trodde i min enfald att jag skulle få någon form av kompensation, men när jag påpekade detta fick jag följande svar ”Den du fick skickat till dig nu har vi köpt in från USA (till ett dyrare pris) så fort de fick in den i lager enkom för att du inte skulle behöva vänta mer. Sizzix verkar tyvärr inte så intresserade av att lösa problemet vilket vi inte riktigt förstår.”
Lämna ett svar