Omorganisera / Reorganize

Jag hade tidigare mappar för de stor stansarna under olika kategorier, såsom boxar, bags, layering m.m. Det var inte någon kostnads effektiv lösning, så valde istället att använda artikel numren på ryggarna. Istället för att behöva köpa en ny mapp fick jag 1½ tom.

Det tog mig flera dagar att söka rätt på alla dessa artikel numren, inte så lätt då vissa av dem utgått. Jag fick även hjälp från FB då jag inte hittade det jag sökte med Googles.

I previously had folders for the large dies under different categories, such as boxes, bags, layering m.m. It was not a cost effective solution, so I chose instead to use the article numbers on the backs. Instead of having to buy a new folder, I got 1½ folder free space.

It took me several days to search this article numbers, not so easy when some of them was discontinued. I also got help from FB when I did not find what I was looking for with Google.

Tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.