Ugglor / Owls

En av mina trädgårds ugglor ville inte lysa, så jag öppnade och kollade om det var något som gick att fixa. Hittade insekts väv över allt som skadat elektroniken i solcellen. Valde att täcka över hålet där solcellen var med lufttorkande lera och målade den i samma stil som originalet men med vissa modifikationer. Den andra som fortfarande fungerade fick samma modifikationer så att de ser likadana ut.

One of my garden owls didn’t want to light up , so I opened and checked if there was anything to fix. I found insect webb all over everything and it had damaged the electronics in the solar cell. I chose to cover the hole where the solar cell was with air-drying clay and painted it in the same style as the original but with some modifications. The other one that still worked received the same colouring modifications so they look the same.

Tagged , . Bookmark the permalink.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.